Tema expoziţiei a fost construirea şi amenajarea gradinii , aranjarea florilor în grădină. România î-şi trăieşte „copilăria” în tema grădinii, acest lucru s-a reflectat şi în numărul de expozanţi,participanţii în tema construcţie au fost într-un raport de 90% – 10% .
Expoziţia sa concentrat pe prezentarea de ansamblu a societăţii.
În segmentul nostru de expoziţie, substraturi, ingrăşăminte, materiale decorative si gama profesională nu am avut concurenţă, deoarece noi suntem atăt producători căt şi distribuitori, de asemenea, avem un portofoliu larg de produse. Expoziţia a fost vizitată de către societăţi care se ocupă cu amenajări , execuţie grădini, cultivatori de flori, fructe şi arbori ornamentali, firme cu decoraţiuni pentru grădini, flori artificiale.
Cel mai mare interes manifestat de clienţi , au fost faţă de substraturi şi îngrăşămintele lichide. Foarte mare interes s-a manifestat faţă de produsele pentru îngrijirea orchideelor , a fost un boom mare, interesul pentru aceste produse creşte de pe o zi pe alta foarte mult.
Putem spune că am avut mare succes şi cu noutatea firmii pe piaţă Vitality komplex, suportul de marketing a fost sprijinită cu prospecte, mostre şi bomboane.
Expoziţia a avut mare succes, a fost foarte frumos şi colorat.
Add comment